sâmbătă, 18 februarie 2012


Eva
de Ion Pillat

Ceea ce sunt-ceea ce vrei sa fiu.
Da-mi aripi si sunt inger de lumina
Si smulge-mi-le, voi fi numai femeie.
Privirea ta ma face far' de vina,
Dar tot ea poate patima sa-mi dee
Si de pacat faptura sa mi-o lege.
ceea ce sunt-ceea ce esti tu insuti
Copil,suspin,sunt sora si sunt mama
Ce va veni zambind sa-ti stearga plansu-ti.
Iar pentru tatal,chiar de port naframa
Raman tot fata scumpa de altatdata.
De treci nepasator sunt trecatoare,
Dar oarba ta credinta
Mi-a redat eternitatea clipei
Daca in marea fluidicelor plete te-ai scaldat
Cand porunceti,eu voi lovi in palme,
Ritma-voi goala dansul baiaderei
Dar daca vrei voi sta curata in strana
si voi fi in sunet de psamle
Iar sfanta invingatoare a durerii-
Daca doresti ti-oi face alta rana
Indragostit ma chemi-
Iti sunt iubita ce-ti poarta in ochi destinul.
De esti bestie-in bratul tau m-oi frange ca o trestie
Iar pofta mea pe veci,nepotolita,
Te va inlantui cu lant de sarpe.
Dar daca esti inaltul visitor
Ce aude in suflet sunete de harfe,
Dispretuind un spasm amagitor,
De indraznesti sa urmaresti idea
Si in sferele sonore s-o vanezi
Atunci,cu lampa in mana sunt Psihee
De straja langa tine…
De-o mai vezi .


P.S Ma gandeam chiar sa fac un clip, dar cred ca as fi cam subiectiv ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu