joi, 9 februarie 2012

Un mic eseu despre IUBIRE




Ce-i IUBIREA ?...
Despre aceasta tema am citit si ne-am intrebat cu totii si cu siguranta nu numai o singura data.
Si totusi ... ce-i Iubirea ?...
Este cred eu un mister, este examenul suprem al Vietii, este ceea ce dorim cu totii, dar putini au parte  sau poate in citatul de mai jos este ilustrata mai bine:
"Iubirea? Ce-i iubirea? se gândea el. Iubirea stă în calea morţii. Iubirea este viaţa. Tot, tot ce înţeleg, înţeleg numai pentru că iubesc. Tot ce există, există pentru că iubesc. Totul e legat numai de iubire. Iubirea este Dumnezeu şi, când mori, înseamnă că tu, o particică din iubire, te întorci la izvorul veşnic al tuturor lucrurilor."  - Lev Tolstoi în Război şi pace (1869).
:-? thinking
&gt;:D< big hug
..............................................
Dar gata cu citatele.
A merge pe o definitie este ca si cum ai merge pe un model, dar IUBIREA nu are model,
pentru ca stii bine: IUBIREA noastra este unica, profunda mareata si inegalabila.
Acum scriu cu cuvintele si gandurile mele, fata de noi, de IUBIREA noastra .
Si orice ar fi Iubirea noastra, eu am inteles ca este ceva frumos, si de atunci nu mai caut definitii .
TE IUBESC, asa in modul cel mai simplu chiar daca uneori fara cuvinte, pentru ca esti in inima mea,
in gandul si sufletul meu, la orice pas, pentru ca te simt atat de aproape de mine cu gandul, trupul si cuvintele tale !
Te iubesc pentru ca ai aparut  in viata mea IUBIRE !
Te imbratisez si te strang la piept cu drag !
8-&gt; day dreaming:-* kiss
Al tau, iubit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu