luni, 8 octombrie 2012

Avensis, marca celor remarcabili



A – Avantaj
V – Valoare
E – Eleganta
N – Nou
S – Siguranta
I – Idee
S – Stralucire.

Recunosc, am pacatuit.
Atunci cand am vazut-o m-am indragostit pe loc de ea .
Si trebuie sa va marturisesc ca a  fost dragoste la prima vedere. 
Noua, eleganta, stralucitoare, sofisticata, iar pe deasupra  designul si formele sale inconfundabile, m-au lasat mut de uimire.  Si mai ales panoul Touch&Go.
Avensis stralucea inconfundabil printre celelalte modele expuse .
Atunci, pe loc m-am gandit la Alin.
Cum cine este Alin? Este cel mai bun prieten al meu, care doreste ca anul acesta sa isi schimbe masina, cu una noua .
Acum are una mica, dar cum familia s-a marit si necesitatile lui sunt acum diferite, cu totul altele . Cu siguranta i se potriveste, deoarece este la fel ca el, acelasi temperament,  parca il si vad la volan conducand prin vacantele lui prin Europa .
Dar sincer , recunosc, sunt gelos putin , dar sper sa ma lase sa ma laud si eu prin oras cu ea.

Acest articol este pentru concursul SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu